då har man fredag i blodet igen!

helg igen, känns helt underbart! riktigt efterlängtat.. fan vad man har mycket att göra i skolan nu! har varit full rulle hela tiden i ungefär en månad och det tar aldrig slut. prov efter prov efter prov! lektionerna är väl i alla fall okej. richard (naturlärare) började prata om björn-kukar på lektionen idag (!) vet inte hur han kom in på det egentligen, för vi pratar om människokroppen :P han är lite skum..
imorgon bär det av till mormor för att traditionellt klä hennes julgran. jag känner inte för det överhuvudtaget och när jag tänker på att vi måste plocka ner den igen när julen är slut så blir jag bara ännu mer deprimerad. men jag har jessica med mig, så då kan det inte bli tråkigt i alla fall. sen får man ju lite pengar för besväret också :) haha.
på eftermiddagen åker jag till kristianstad där martin möter mig, för att jag inte ska åka vilse. och sedan vidare till hanaskog där det blir lite film och andra skojsigheter :) ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0