fina måndagar

jag har inget bättre för mig just nu, så jag får väl skriva lite här.. har precis haft webbdesign i två timmar och är lagom seg! jag gillar inte måndagar. det enda som är bra med måndagar är nog Prison Break när jag tänker efter?
idag kom hantverkarna som ska renovera vårt badrum.. kan inte duscha på ett bra tag nu, så jag kommer vara jättefräsch och lukta gott ^^ haha.. nej, men ärligt talat.. måste åka hem till mormor varje gång jag vill ta en dusch! för helvete..
senare idag ska jag även ha matteprov. som om måndagen inte är tillräckligt dålig redan :P haha..
detta inlägget har kanske varit lite negativt? så jag får väl avsluta med något positivt för att jämna ut det hela :) kärleksfronten verkar bli bättre och bättre för varje dag som går (K)


Kommentarer
Postat av: cookie bajts

HAHAHHA duuuu, du kan ju duscha hos mig när du behöver, det är kanske lite närmre :) AAAA och jag måste bli uppdaterad snart för hilvide ?!

2006-12-04 @ 12:23:17
Postat av: Jessica

Farmor (din mormor) kommer älska att ha familjen Andersson springande där hela tiden! och hon kommer ha dubbelt så många tillfällen på sig att tjatat om granen! :)

2006-12-04 @ 16:47:37
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0