december

lusse nästa vecka, verkar som att nästan hela klassen + några till kommer och förfestar hos cicci, kan bli riktigt skoj :) sen är det bar a bar som gäller. och morgonen efter så ska vi ha muntlig redovisning, det kan gå åt helvete haha. vet inte om jag ska skratta eller gråta. stå och prata inför hela klassen helt sleten, trött och bakis är nog ingen hit. men man får ju skylla sig själv :)

ikväll bär det av till mormor för att klä hennes julgran. mina tankar kring detta är just nu ganska ångestladdade. vi ska upp på mormors vind och leta efter en plastgran. på kvällen. jag var livrädd förra gången och då var det ljust ute... fast då släcktes lampan, det blev bäckmörkt på vinden och jag började inbilla mig att jag hörde mystiska ljud. men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0