ett skepp kommer lastat

jaha då var det den 31 januari och vad betyder det? inte ett piss egentligen.. bara att ännu en månad har gått, vilket betyder att vi är en månad närmre sommaren. man får tänka positivt, annars blir man helt deprimerad :)

kan knappt tro det själv, men jag tränade på vår träningsmaskingraj (vetefan vad den heter) under Grammisgalan igår. jag har aldrig sett en människa se så chockad ut som mamma gjorde när hon såg vad jag gjorde.. "vad fan håller du på med? TRÄNAR DU?" haha :D har även kommit fram till att jag nog borde träna lite oftare, för det är säkert ganska negativt att alla får den reaktionen när jag berättar att jag har tränat?! jag får ha det som nyårslöfte 2007/2008 för i år pallar jag fan inte :D

ska titta på vänner nu lite.. krya på dig jessica :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Naaattti min blivande träningsnarkoman till kusin! :)

2007-02-01 @ 17:33:45
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0