underbart

idag mår jag.. skitbra fanemej! började skolan senare än vanligt eftersom jag "försov mig", vilket betyder att jag missade en del av webdesignen, veckans tråkigaste lektion :D och sen slutade jag tidigt som vanligt om måndagar :) så nu sitter jag här i mysdress, käkar popcorn och dricker coca.. underbart! kan även meddela att jag fått vinterns första julkänslor idag. aningen sent kanske, men bättre sent än aldrig :P och för att må ännu bättre än vad jag redan gör, så försöker jag förtränga att vi har enormt mkt att plugga den här veckan. det fungerar ganska bra änsålänge :D ibland mår man mycket bättre när man bara skiter i saker...
god dag med andra ord! får lite ångest när jag tittar ut bara.. snö och minusgrader är inte riktigt min grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0