konstiga drömmar, förvirrade tankar

image10
Nej det stämmer ganska bra det. Vissa dagar tänker man alldeles för mkt, och allt känns bara fel. Man inbillar sig saker och det får en att må mycket sämre. Man tycker att man får mixed signals. Kanske får man det, kanske får man det inte. Men man spinner vidare på känslan så jäkla mkt och överreagerar totalt. Varför gör man det ibland? Varför ska man tänka så mkt? Bara en obetydlig dröm kan få en att försvinna in i en helt annan värld, när man tänker tillbaka på drömmen i vaket tillstånd. Vad fan hände i den drömmen egentligen? Och varför kändes det så hemskt? Jag borde fan inte brytt mig. Men man kanske är helt annorlunda i drömmarnas värld. Jag var en aning förvirrad när jag vaknade i alla fall. Visste fan inte ens vilket år det var. Ja, som sagt. Ibland känns allt bara så fel. Och tankar som man inte borde tänka, känns så jävla rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0