mums

Jag svalde en fluga idag! Man ska inte cykla med öppen mun, men i bellevuebacken tänker man liksom inte på att andas med näsan..

Det blev en tur till malmö igår, fastän jag verkligen, VERKLIGEN inte hade tid till det. men när jessica ringde så kunde jag liksom inte låta bli. för visst låter det mer frestande att bli smiskad av sara med en läderpiska i en porrbutik, istället för att sitta hemma och skriva ett jävla arbete om två känslor?! så fick det bli. och jessica bjöd på några riktigt härliga skratt när hon försökte äta mat och ta av sig skorna, samtidigt som hon helst skulle undvika att köra in i mitträcket.. "men jag krockar ju inte här, jag krockar när vi kommer ut från motorvägen!" "haha, denna bilen är lite skum.. ni vet väl att den kan ramla ihop närsomhelst?"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0