man måste fika om söndagar

18årsfest i Kabinen igår! Riktigt god mat, människor man inte träffat på flera år och gratis öl.. kan nästan inte bli bättre :) "Vi heter Patrick och Paul och vi vill dansa magdans utan tröja".. en lek är en lek, upp och dansa magdans nu killar, haha! Lite mer synd var det om en annan kille som var tvungen att sjunga en låt av Darin med inlevelse. Fast det var lite synd om oss andra också som behövde lyssna på det.. Mycket trevligt kväll, tack så mycket Malin och Becci :)

Idag är det en typisk söndag, vilket betyder att jag inte orkar göra ett skit. Går rundor i pyjamas och ser allmänt död ut. Ett tag blev jag så uttråkad att jag hjälpte mamma baka kanelbullar (!) Nu är de klara, så jag ska ner och klämma i mig några stycken innan jag lägger mig i sängen och sluter ögonlocken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0