härlig dag

Det har varit en riktigt nice dag idag! Vi har planerat studenten i stort sett hela dagen. En mysdag med klassen skulle man kunna säga, haha. Kommer inte säga vad vi har kommit fram till angående studenten, men det blir nog bra detta :) Längtar riktigt rejält nu!

För övrigt så har jag tittat på en massa gamla fotografier idag, från när jag och syskonen var små. Mamma delade med sig av en del roliga minnen också. Till exempel att när jag var arg på någon så kallade jag dem för "din dumma vävel" haha.. Och som när Peter sa till vår vuxna granne att han skulle slå honom på kissemannen ;) Jennie kunde inte uttala K, utan hon sa T istället, så folk hade kul åt henne när hon skulle säga "ficka".... haha

I alla fall, en mycket bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0