december

Jo men nu är det december. Det känns faktiskt ganska bra! Julmust och pepparkakor tackar man inte nej till. Och julklappsinköp är också ganska mysigt. Julsångerna hade jag däremot kunnat vara utan. Men detta ska nog kunna bli en bra jul, det tror jag. Efter nyår hade man dock kunnat skippa våren och gått direkt till sommaren, för då har man redan frusit tillräckligt. Köldskador är inte riktigt min grej.

Nej nu ska jag sätta på mig raggsockarna, skala en clementin och skruva upp ljudet på iPoden. Laters.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eller rättare sagt låta någon annan skala din clementin? :)

2008-12-01 @ 18:50:39
URL: http://juhlin.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nej jag är inte allergisk mot det längre :D

2008-12-01 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0