hjälp

Ni vet uttagningarna till idol... då skickar dem ju vidare de allra sämsta och de allra bästa och låter dem träffa den riktiga juryn. För det är ju bara de sämsta och de bästa som får vara med i tv. De som är mitt emellan är onödiga att visa, för de är inte roliga att titta på. Dem kan man ju varken skratta åt eller "ååååååhh-a" åt. I alla fall, ungefär här hade jag tänkt komma till poängen. Om det hade funnits uttagningar till snyggaste bloggdesignen så hade de lätt skickat vidare mig och sen hade alla datanördar suttit och skrattat åt den och då hade min blogg skämt ut sig jättemycket. Det finns kanske någon vänlig själ där ute som vill piffa upp den lite? Jag är nämligen totalt handikappad när det gäller html koder och allt sånt. pretty please...?

Den enda skillnaden mellan de allra sämsta i idol och min blogg är att min blogg har självinsikt. Min blogg vet om att den är ful. Falsksångarna i idol däremot... Jag säger då det. Det kan inte vara nyttigt att tro att man sjunger bäst i världen när man är helt tondöv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0