grattis gubbe! ;)

igår fyllde martin 20, så jag körde upp till hanaskog efter skolan för att överraska honom. blev dock bara en kort visit, eftersom jag har ett jävla matteprov på fredag som jag inte kommer klara :(

på väg upp till martin ringde mobilen. det var någon snubbe som skulle intervjua mig, eftersom rickard nominerat mig till en stipendietävling. kluriga frågor måste jag säga. "vilka är dina entreprenöriska egenskaper?"... vad ska man svara på en sådan fråga när man inte ens vet vad en entreprenör är? eeeeh... haha

denna dagen har varit sjukt tråkig och långsam hittills, vill bara gå hem och sova och vakna imorgon istället! FREDAG!

måste göra lite reklam också:
Hälsomässa i Österportskolans matsal på lördag, mellan 11-15, KOM DIT! Det är jag, Anniken och Johanna som har arrangerat den :) Gratis inträde om ni har Lustkort, annars kostar det 20 kr. Det kommer delas ut priser i hälsans tecken, till exempel ett presentkort på en timmes massage! inte helt fel va? :) be there.

saknar dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0