utvilad!

Hälsomässan i lördags blev lyckad! Det firades med en trevlig middag på Pizzeria Regement på kvällen :) 
Efter helgens slit var jag totalt slut i hela kroppen, vilket resulterade i att jag la mig 11 igår och vaknade halv 10 idag. När jag vaknade i morse kände jag mig utvilad för första gången på över en månad. Skönt! Något som inte är fullt lika skönt, är den sprängade huvudvärken jag fick en timme efter jag hade vaknat, och som fortfarande håller i sig. Så istället för att gå på svenskan, sitter jag nu här och dricker varm oboy i myskläder och hoppas att det ska bota mitt bankande huvud.

För övrigt är det nog hög tid för mig att börja skriva på religionsarbetet, som skulle ha varit inlämnat i tisdags förra veckan. Ooopsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0