inte den skarpaste kniven i lådan

är jag trött så brukar jag sova, har jag träningsvärk så brukar jag klaga. därför är denna dagen ganska historisk. jag var både trött och hade träningsvärk, men jag varken sov eller klagade. istället tog jag två flugor i en smäll, åkte ut till slingan och sprang en runda. tänkte springa mig pigg samtidigt som jag sprang bort träningsvärken. och vet ni vad? det fungerade inte :( är fortfarande trött och har träningsvärk. bittert

för att gå från en sak till en helt annan - jag var nog ganska förvirrad nyss. de andra i familjen ska äta fisk idag och eftersom jag inte gillar det, så värmde pappa lite rester till mig. när det var klart så satte jag mig och åt... kött, potatis, brun sås och lingon. efter några tuggor tänkte jag "det smakar lite konstigt emellanåt... jaja, det är säkert bara för att det är rester". när jag hade ätit upp, så skulle jag sätta in burken med lingon i kylen. då upptäcker jag att jag inte har ätit kött, potatis, brun sås och lingon utan att jag har ätit en hel portion med kött, potatis, brun sås och JORDGUBBSSYLT!! hur fan kunde jag inte märka det? haha. hjulet det snurrar men hamstern är död

Kommentarer
Postat av: Malin Berg

HAHA, hur fan kunde du inte märka det? :D

2008-01-17 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0