strålande

idag är mitt humör på topp, på grund av två anledningar :)

anledning 1: jag har räknat hela tre mattetal och fattat alla tre, helt otroligt! (har visserligen skrivit av annikens lärares uträkningar, och hade aldrig klarat det utan dom, MEN idag förstod jag i alla fall vad han hade gjort!) grattis din trögtänkta fan, sitter ni säkert och tänker nu... och jag kan inte göra annat än hålla med er. matte är verkligen inte mitt ämne. som jag sa igår (när jag var som allra mest förbannad och bara ville riva sönder matteboken, blad för blad, och spola ner allt i toalettstolen) - jag äter hellre fårtestiklar, än räknar ett enda jävla mattetal till. men man får glädjas åt det lilla, om några månader är det över. idag har jag i alla fall insett att jag bara sa det där om fårtestiklar i stundens hetta igår. matte C är nog trots allt ett bättre alternativ? ett LITE bättre alternativ.

men nu släpper vi det...

anledning 2: idag är det onsdag, vilket betyder GREY'S ANATOMY! lite popcorn på det, så har vi en fulländad kväll. i alla fall en fulländad onsdagskväll. och imorgon blir det ännu mer glädje i form av smörgåstårta och martinsällskap. kan knappt blir bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0