snart

Jag har precis tagit mig i kragen och börjat med fördjupningsarbetet som ska vara inlämnat på fredag. Har däremot fortfarande stora koncentrationssvårigheter, vilket leder till att jag skriver en mening, sen tar jag paus i kanske 15 minuter, sen skriver jag en mening till och så vidare. Men nu har jag i alla fall börjat och fått ihop hela 5 rader på ett A4-papper! Starkt jobbat av mig.

Till alla klasskamrater som läser min blogg och sitter i samma sits som mig, vill jag bara säga en sak: SNART ÄR DET ÖVER! När vi är klara med arbetet och talet, så kan vi fokusera på allsång i matsalen, studentbus och diverse förberedelser. Om en vecka behöver vi inte tänka på skolarbeten över huvud taget. Då har vi tagit oss igenom 12 år i skolan! Lovely

Kommentarer
Postat av: Malleballe

När skolarbetet är klart ska jag ställa mig i sofforna och sjunga "det är över nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" (gyllenetider).

2008-05-14 @ 19:58:37
Postat av: Natalie

Haha, jag hänger på!

2008-05-15 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0