är det så?

När jag åkte hem från Kristianstad igår, så körde busschauffören fel. Vi var nästan framme i tomelilla, när chauffören gjorde helvarv i en rondell och körde tillbaka mot Kristianstad igen. Sen blev stämningen festlig i bussen (nej). En kille längre bak kände väl paniken komma krypande över att behöva bli sen till någonting, så han började skrika DU KÖR ÅT FEL HÅLL!! DU KÖR ÅT FEL HÅLL!!!!!! Då hör man chauffören sitta och svära för sig själv "Jag vet väl för fan att jag kör åt fel håll, men var ska jag vända? Det går för fan inte att vända någonstans! Var fan vänder man denna långa jävla bussen?!" Jag undrar om han var nykter.

Idag är jag sjuk och har en smula dödsångest. Sitter och lurar i mig själv att min huvudvärk beror på att jag har en hjärntumör eller något annat farligt. Det är ganska hemskt... I don't wanna die. Okej, jag kanske överdriver lite. Men bara lite.

Kommentarer
Postat av: Jennie

sluuuuuuuuuuuuuuta. tänk fan inte så

2008-11-05 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0