the dentist

Var hos tandläkaren innan idag. Jag är rädd för tandläkaren. Har aldrig haft ett enda hål och inga andra tandproblem heller, men jag gillar inte det ändå. Ljudet från borrar och smaken av banangojja är inte min grej. Men det var inga problem idag iheller - med mina tänder. Däremot var det ett jävla problem att få tekniken att fungera där inne. De fick röntga mig flera gånger för att det var något som inte fungerade. Och varje gång lämnade dem rummet. Hur mycket strålning fick jag där egentligen? Tänkte på Johan Glans när jag låg där inne.

- Är den här strålningen farlig?
- Nejdå, absolut inte......... Men jag ska ändå lämna rummet..!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahhahhahah vill se glans igen

2008-11-20 @ 22:09:11
URL: http://jenny-junechild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0