lediga dagar är ljuvliga dagar



Har ni någon gång haft en sån dag där allt bara går åt helvete? En sån dag där man verkligen önskar att man aldrig gick ur sängen på morgonen? En sån dag har jag haft idag - fast precis tvärtom! Allt har gått min väg. Jag har hunnit med skitmycket och det har inte ens varit ansträngande. Jag hade till och med så mycket energi över att jag plockade ut disken ur diskmaskinen, utan att någon bad mig göra det (det hör inte till vanligheterna). Nu har jag ju naturligtvis gjort roligare saker än tagit hand om disken också idag. Annars hade jag nog inte tyckt att dagen varit fullt så bra.

Anyways. Istället för att önska att jag aldrig gick ur sängen i morse, så vill jag nog inte gå och lägga mig. För morgondagen kan väl ändå inte bli så bra som denna? Vänta nu här.. Var det inte imorgon det var fest med folk from all over? BUSar och öl. Morgondagen skulle nog kunna toppa idagdagen ändå.

Idagdagen?

Kommentarer
Postat av: Anniken

"Idagdagen", den gillade jag :)

2008-11-03 @ 09:17:37
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0