min gamla samsung

När jag fick en ny mobil så gav jag min gamla till pappa. Ni vet den där uppfällbara samsungen som jag bland annat badade i sjön med och tappade från andra våningen, rakt ner i stengolvet på första våningen - men som överlevde ändå. Den där mobilen. Den har min pappa nu. Och den lever fortfarande, efter alla dessa år. Jag börjar tro att den är odödlig! Ärligt talat... Igår råkade mamma tvätta mobilen i tvättmaskinen och när hon insåg misstaget så började hon leta efter en annan gammal mobil som låg och skrotade här hemma, som pappa kunde få använda istället (pappa är inte så kräsen när det gäller mobiltelefoner). Men det hade hon inte behövt. Den klarade bannemej en tvätt i tvättmaskinen också! Detta måste vara världens tåligaste mobiltelefon någonsin.

Du kanske borde köpa den Jennie, för den håller när man kastar den i väggen! Jag vet, jag har provat!


Kommentarer
Postat av: jennie

haha tack för den :P

2008-10-28 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0