naatalie.blogg.se

Svävade ut om ämnet "bloggar" med Anniken idag (jag vet, världens intressantaste samtalsämne!) och hon frågade vad min blogg hette. Jag svarade såklart naatalie.blogg.se men lade sedan till att hon skulle bli besviken eftersom jag aldrig uppdaterar. Hon tröstade mig med att alla får bloggtorka ibland. Men jag vet inte riktigt om bloggtorka är det rätta ordet. För i så fall lider jag av konstant bloggtorka. Jag vet inte varför jag har en blogg överhuvudtaget. Ibland blir jag sugen på att skriva några rader, men what's the point, när man inte har något intressant att skriva om? Tragiskt det där. Jag tycker lite synd om mina läsare. Eller nej vänta. Nu tycker jag lite synd om mig själv för jag tror inte att jag har så många läsare. Vilket iofs inte är så märkligt. Man kanske skulle lägga ner? Eller helt enkelt krydda med lite ansträngning?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser din blogg sisådär varannan dag :) och jag gillar den!

2008-10-23 @ 13:19:26
Postat av: Natalie

vad synd att du var anonym, du kanske är min enda läsare

2008-10-23 @ 19:48:06
Postat av: Anniken

Du hade helt fel, din blogg är visst något att läsa! Verkar inte alls som om du har konstant bloggtorka eftersom dina inlägg är så där helt lagom långa, intressant innehåll och ja, det lockar :)

2008-11-03 @ 09:21:17
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0