allt och inget

Stephanie bor i Borås och snart bor Jessica i Övik... Sara, du blir där du är!

Annars leker livet. Allt är strålande (förutom att jag gick upp halv 6 idag). Har skitkul på högskolan. Hörde ni? Jag har kul på en skola. Det är även roligt att vara ledig imorgon. Extra lång helg!

Fikade med Maria innan idag. Vi bestämde att vi ska åka till Kristianstad en dag, enbart för att äta kebab. Man måste ju utnyttja tågkortet liksom. Och de har god kebab i Kristianstad.

Nu ska jag till Jessica.

Detta var ett givande inlägg.

Kommentarer
Postat av: maria

TACK naiit! :)



för MIG var detta ett givande inlägg <3

2008-09-11 @ 22:12:20
Postat av: sara

ja visst är det absurt. kan vi inte ses någon dag, jag vill höra allt om din påbörjade framtidsresa mot läraryrket... =)

2008-09-12 @ 01:08:27
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0