Du ska dö

Igårkväll satt jag på mitt rum och tittade på Braveheart, när jag plötsligt fick sällskap av en fluga. Åh, fan vad jobbigt med en fluga på rummet, tänkte jag då... Däremot brydde jag mig inte tillräckligt mycket för att orka göra någonting åt det. Men det skulle jag ha gjort. Jag skulle ha brytt mig! Den jävla flugan surrade runt mitt huvud hela natten. Eftersom jag inte hade någon tidning i rummet så gjorde jag några tafatta sving med en strumpa som låg nära till hands. Men inte kan väl en mjuk strumpa skada någon? Mycket riktigt, när jag vaknade i morse satt flugan på min kudde och surrade som bara den. Den valde säkert att landa på en plats där den visste att den skulle irritera mig som mest. Där gjorde herr fluga en tabbe, för jag kan garantera att han inte överlever en natt till. Jag har nämligen utrustat mig med en Kvällsposten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0