Sverige

Då var man hemma från Bulgarien igen. Där var riktigt varmt och skönt, veckan gick alldeles för fort! Bilder ligger uppe på facebook.. På tisdag får man börja plugga igen. Varför går somrarna alltid så fort och vintrarna alltid så fruktansvärt sakta? En evig gåta.. Jag borde flytta utomlands!

Men nu är jag tillbaka i Sverige igen och det känns ganska skönt det också. Maten i Bulgarien är inget vidare, så det ska bli gott med svensk mat! Såg även att filmen Män som hatar kvinnor hade kommit med posten, så det blir nog lite filmtittande, popcorn och skånemjölk ikväll. Har redan sett filmen på bio, men den är absolut värd att se igen.

Borta bra men hemma bäst?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jepp, på tisdag börjar det igen... puh, tentor och allt!! =(



Ja, den filmen fick jag med.. Jag har redan haft min filmkväll med popcorn. Inte mjölk för min del, men Kiviks juice är inte helt fel =)



Vi ses på tisdag!

KRAM

2009-08-30 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0