Sur!

Såja, då har jag lyckats ta sönder min nya vinterjacka också! Unnade mig en ny, varm och fin vinterjacka för kanske en månad sen. Nu är den trasig. Hur gick det till? Jo, jag gick ut i trädgården och såg all den tjocka, fluffiga snön och tänkte "vad kul det hade varit att bara slänga sig rakt ner här!". Så jag väckte mitt barnasinne och kastade mig handfallen ner i den nylagda snön. Landade dock inte så mjukt... Hade oturen att träffa en stålsak som sticker rakt upp ur gräset i vår trädgård. Rev upp hela jackan och skadade revbenen. Fan vad sur jag blir på mig själv ibland. VARFÖR fick jag för mig att göra så?

Nu är jag både pank och frusen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Natti, jag vet inte vad jag ska säga... Det är synd för jackan var skitsnygg....

2009-12-20 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0