it's my life

Spenderade helgen i Borås, var riktigt kul att träffa Stephanie igen o se hur hon har det! Väldigt rolig kväll blev det dessutom, om man bortser från att Sara fick mig att spy på grund av hennes äckliga jävla snor- och kråkhistorier... Blä! Lyckades även få Martin full för en gångs skull, det är inte lätt vill jag lova! Eller det var inte jag som lyckades egentligen, han hällde i sig självmant... Så jag ska inte ta åt mig äran. Men kul var det i alla fall :D Nattamauden var inte nådig - 60 spänn för en falafelrulle. Fast den satt där den skulle.

Det blev däremot inte särskilt mycket sömn i helgen, så jag hade stora problem med att lämna sängen när klockan ringde imorse. Och ännu svårare blev det när jag kom på att vi bara hade en föreläsning idag och att vi skulle tillbaka till Ystad igen efteråt, för att börja med rockvideon. Så det slutade med att jag slängde iväg ett sms till Josefin, ställde om klockan och föll tillbaka i drömmarnas värld (skönt med en mjukstart på veckan). Sen var jag pigg i lagom tid till att mina gruppkamrater kom tillbaka till Ystad. Perfekt! Satte oss på Koppen och diskuterade ett tag, sen startade vi inspelningen av rockvideon. Morgondagen kommer bli helt galen! Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0