snö

Jag cyklade hem när det snöade som värst idag. Det var jättekallt när det kom snö innanför jackan, kan jag tala om. Tog på mig min varma och mysiga morgonrock så fort jag hade kommit hem. Sen satte jag mig i fåtöljen med en godispåse nära till hands, lutade mig tillbaka och startade en film som varade i två timmar. Kostade på mig ett extra leende när jag tänkte på hur mycket bättre detta var, än att gå på en fyra timmar lång bildlektion på Malmö Högskola. Hade jag gått på den, så hade jag fortfarande inte varit hemma. Då hade jag suttit på tåget nu... och antagligen varit trött och hungrig och vresig. Fast nu har jag till och med hunnit sova några timmar, så jag är istället både pigg och mätt och munter. Mycket bättre! :)


Kommentarer
Postat av: Tabbe!!

Din lilla skolkare!!!!

2009-02-17 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0