en dag som alla andra

Idag har jag: nypt christel i röven, sett mattias "strippa", fått en stackars tjej till att lägga sig ner på golvet och låtsa att hon födde barn inför 40 pers, satt mat i halsen och hostat ut christophers namn för att få upp maten igen, sett sofie kandidera till miss america (ja, hon ville ha fred på jorden), gått runt och kramat folk jag inte känner och så vidare... ungefär så har min dag sett ut. Det är så de flesta av mina dagar ser ut på Malmö Högskola.

Vad gör ni på jobbet/skolan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för det låter ju som en varierande dag=). Själv har man suttit i en föreläsnings sal mellan 10-15 och lyssnat på två psykologer. Finns det flummigare människor? har jag ställt mig frågan ganska många gånger under denna tiden:P. ha de gött!

2009-01-28 @ 21:25:15
Postat av: Anonym

förra var då Postat av: Malin

2009-01-28 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0