Sol och äckliga småkryp

Har precis varit ute i solen och cyklat en runda. Så här fint väder får det gärna vara nästa vecka när vi ska occupera Snogeholm några dagar (och nätter). Häromdagen kröp en spindel in under linnet på mig, när vi satt ute i en park i Malmö. Jag började skrika hysteriskt och hoppade och fäktade, fick sån jävla panik! Undrar hur det kommer gå att sova 3 nätter i vindskydd, kommer ju garanterat svälja några kryp där. Så mysigt det kommer bli att gå och lägga sig i en sovsäck med en massa gråsuggor, skalbaggar och allt vad det heter. Ser jag en mus så dör jag, ungefär så känns det. Men jag är taggad ändå, ser fram emot allt utom de äckliga krypen!

Tillbaka till min cykeltur. Stannade till på Intersport och köpte mig ett par joggingskor. Vad fan ska hon med det? tänker ni nu. Det undrar jag också.

Kommentarer
Postat av: Carina

De gamla skorna är inte ens utslitna ännu. Men det ser ju bra ut i hallen.

2010-04-15 @ 18:15:33
Postat av: Natalie

Jag har faktiskt hunnit slita ut dem en del sen jag gick i sjuan ;) de är trasiga inuti, så jag får blåsor på fötterna när jag använder dem... därför jag inte har sprungit på länge, säger vi. :)

2010-04-15 @ 20:58:14
Postat av: Lina

Haha, du och jag har likadan skräck för smådjur.. Jag vet inte hur jag kommer klara alla spindlar, men det får vi se... :)

2010-04-18 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0