Lägenheten

Mycket som ska fixas när man flyttar! Spenderade första natten i lägenheten i förrgår :) Har inte internet där än men jag ska hämta upp ett paket från comhem innan jag åker dit idag, sen återstår det att se om jag kan koppla upp det själv. Alltid mamma eller Peter som gör sånt annars! Har även fått ett samtal om att vår soffa är redo och står och väntar på oss, så den ska vi hämta imorgon :) Soffbord har vi inte hittat något än, tips? svart, 90x90...

Trodde att jag hade tagit med mig det mesta till lägenheten redan, men nu står jag här med en massa saker igen. Var har jag fått alla grejer ifrån?! Tar med mig så mycket jag kan idag, men det är inte så lätt när man ska åka buss. Resten får mamma och pappa ta med sig till helgen, tur man har dem!

Fan vilket tråkigt inlägg och nu är jag jättehungrig. Hinner jag trycka i mig en macka innan jag sticker till bussen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0