oh crap

Klippte mig idag. Testade en ny frisör... något jag ångrar fruktansvärt mycket just nu! Hade höga förväntningar när jag kom dit, men det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Så det slutade med att jag sprang till bilen (så att ingen skulle hinna se mig) och sedan dess har jag suttit här hemma och hökat. Missade derbyt för att jag inte ville synas ute bland folk. Ja, så illa är det!

Men Jennie, Fabian och Martin fick sig ett gott skratt i alla fall... Alltid kul att kunna glädja någon

Jag dör.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, så hemskt kan det inte vara? är det grönt? rakat?

2008-12-30 @ 01:29:57
URL: http://aaua.blogg.se/
Postat av: Fabian/Jennie

Vi tackar så mycket för en mycket trevlig skratt stund:) Ska ha ett kort på dej i plånboken så när ja känner mig nere ska jag ta upp kortet så jag får skratta av mej:D

2008-12-30 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0