hur lyckas man?

vad ska jag säga?
jag försökte mig på att ändra design på min blogg. och hur gick det? ja, ni ser ju själva.
när jag började, så tänkte jag mig något personligt. som malins och marianas, med egna fotografier.
men det sket sig totalt..! när jag efter X antal försök fortfarande inte förstod hur man gjorde, så tänkte jag att "då ändrar jag tillbaka det som det var från början och sen får det vara så ett tag till, för nu pallar jag inte längre". men NEJ! inget går min väg idag. varje gång jag klickar på "Design" så blir jag utloggad! så nu kan jag inte ändra någonting, med andra ord. men skriva inlägg, det går minsann! usch ja.

om någon är duktig på det här med koder och html och css och allt vad det heter, så får ni gärna ge mig en hjälpande hand. det kanske finns någon som rent ut av känner sig manad att göra en fin design på min blogg, för vänlighetens skull? det är bara att hojta i så fall - jag blir överlycklig!


Kommentarer
Postat av: Malin Berg

haha, det blev ju inte rent jävligt :P

2008-03-26 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0