Lediga dagar

Skulle grilla med några klasskamrater i småbåtshamnen igår. Skulle ha grillat klockan 6, men det blev uppskjutet till 19.00. Efter 40 minuters väntande kom folket med grillkolen. Vi som hade kommit i tid var stelfrusna vid det laget, och hungriga! Sen strulade grillen (för det kan inte ha varit oss det var fel på, haha) så vi bestämde oss för att gå in till Peter och steka skiten istället! Sagt och gjort. De andra lavade upp sina tjocka korvar på stekjärnet och själv tog jag fram min fläskfilé. Fint ska de va ;) Och gott var det också. Lite Alias och alkohol på det, sen var kvällen gjord.

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen. Underbart med sol! Jag och mina föräldrar rullade ut mormor till Jakten, åt glass och promenerade i skogen och längs strandpromenaden. Mycket folk ute en sådan här dag :) Mysigt. När de andra åkte hem så stack jag till Lina - räddaren i nöden som hade spelat in One tree hill avsnittet som jag missade igår ;) Jag är nog lite beroende. Kan inte missa ett avsnitt.

Jag älskar lediga dagar. Och soliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0