shopping?

Jag tänkte storshoppa i helgen, så jag tog med mig Martin till Entré i Malmö. Jag skulle handla jeans och festkläder och kanske någon tröja om jag hittade det. Jag kom hem med två par strumpor. Inte ett skit hittade jag. När jag äntligen känner att jag har pengar att shoppa för, så hittar jag inget jag vill ha. Inte ens något halvfint. Det tyckte jag var lite jobbigt, för nu kommer jag säkert handla upp pengarna på något annat som jag inte ens behöver. Och sen när jag hittar några kläder jag vill ha, så är pengarna slut. Det här med sparande är inte riktigt min starka sida.

Martin däremot, som inte hade något speciellt att handla, han kom hem med både skor och tröja. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0