här händer det inte grajor

Måttligt tråkig dag. Städade hos en gammal gumma imorse och sedan dess har jag läst och läst och läst studentlitteratur. Sitter och ber för att något oväntat ska hända, men det ända oväntade som hänt än så länge är att en propp har gått. Hemma hos tanten. Så jag kunde inte dammsuga hennes kök. Jag tror ni förstår ungefär hur tråkig min dag har varit. Det händer inte överdrivet mycket i min värld just nu.

Helgen är väldigt efterlängtad. Martin kommer hit på lördag, vilket betyder att jag får en lång paus från hemtentan. Ska bli skönt att ta en paus från den. Nu har jag i och för sig inte börjat på den än.. Men ändå väldigt skönt med paus! Det är en synd att plugga på helgen.

Kommentarer
Postat av: Sara

ta med martin på lördag!!!

2009-01-08 @ 17:11:46
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0