"Rännebesa"

Då var jag hemma igen efter en tur till Jönköping. Jag har varit överallt utom i Ystad den här sommaren känner jag.. Men det kan vara ganska skönt att slippa hemstaden ibland, händer ju aldrig något nytt här ändå. I J-köping var det kul i alla fall, träffade lite folk som jag inte sett på år och dar. John och Fille bland annat, väldigt skoj att ses och ta igen lite förlorad tid!

Stannar inte länge i Ystad denna gången heller, åker till Hanaskog imorgon. Åkte bara hem om för att dumpa tvätt och hämta rena kläder i princip. Skönt att vara hemma för en kväll ändå, there is no place like home! :) Så nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med en film och lite popcorn. Och Skånemejeriers standardmjölk såklart! Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0