snälla förskollärare :)

Tog en paus från uppsatsskrivandet innan idag och körde till Abbekås för att få ett papper påskrivet av min handledare. När jag kom fram möttes jag av tre glada ansikten och en present! Personalen på Musslan hade köpt ett jättefint armband till mig eftersom jag snart fyller år, riktigt snällt :D Ska åka inom där på min födelsedag också och bjuda på köbekagor (vill ju inte riskera att förgifta dem genom att bjuda på nåt jag själv bakat...) Mina kunskaper i köket är inget att skryta om direkt!

Nej nu får jag väl fortsätta med uppsatsen. 1½ sida kvar, kämpa! Vet inte hur det ska gå till dock, för jag har inget kvar att skriva om... Jobbigt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0