helgen

Jaha, tänkte uppdatera lite och berätta vad som hänt sedan jag skrev här sist. Fast just nu kan jag inte ens komma på vad jag åt till middag igår... Även om jag ändå inte hade tänkt skriva om något så ointressant som mina matvanor.

Få se här nu... I torsdags spelade jag brännboll och kubb med några klasskompisar. Mitt lag förlorade båda delarna så då tyckte jag det var dags att gå in, för då var det liksom inte kul längre. Jag fick med mig de andra in till Madde och där spelade vi Alias. Mitt lag förlorade igen, såklart.

I fredags kan jag inte komma på vad jag gjorde, men i lördags hände en del. Jag fick en ny mobil bland annat! Helt plötsligt dök mamma upp här hemma med tre nya mobiler - en till sig själv, en till pappa och en till mig. Jag vet inte vad som hade flugit i henne, men jag klagar verkligen inte! På eftermiddagen kom släkten hit för att fira pappa, eftersom han fyller år idag. Åt grillspett (stort mums på det!) och sen stack jag och Martin vidare till Peter på fest. Vi skulle egentligen inte vidare ut sen, men de "planerna" sprack. Martin följde med några till Öja och jag följde med några andra till Lite mer, mest för att sänka medelåldern lite. Bra musik där förvisso, men jag kände mig verkligen inte hemma. Gick och mötte upp en vinglande Martin lite senare, för att gå hem och sova sött. Söndagen blev mest slappe, då Martin nästan var för bakfull för att prata haha. Han var ganska underhållande kvällen innan ändå.. Helt borta :)

Idag fyller pappa år, som sagt, och vi har ätit smörgåstårta! (Jag vet, nu har jag skrivit två gånger vad jag ätit under olika dagar, trots att jag inte skulle skriva om sådana ointressanta saker)... Så det är nog bäst att jag rundar av nu.

Kommentarer
Postat av: Martin

aww nej! borta var jag inte ;)

2009-05-04 @ 21:05:06
Postat av: jennie

haha säkert martin ;) men det va kul :)

2009-05-05 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0