Att svimma gåendes måste se ganska roligt ut

Hade huvudvärk i gårkväll. Gick och la mig istället för att ta en tablett - sömn måste ju hjälpa, när jag vaknar imorgon kommer jag må prima skinka! Ett problem bara.. Jag kunde inte somna. Och när jag väl hade somnat så vaknade jag snabbt igen. När jag vaknade vid 3-tiden mådde jag icke bra. Grym huvudvärk och varm som en gris! Gick ner för att ta en tablett, något jag antagligen borde ha gjort innan jag la mig. Därefter skulle jag gå upp och lägga mig igen. När jag gick i trappan kände jag att jag blev alldeles yr och kallsvettig, men jag fortsatte gå. När jag kom upp i hallen ökade yrseln och det började flimra framför ögonen, men jag bara fortsatte gå - sängen var ju så nära nu! Sen hörde jag en smäll och tänkte aj som fan. Några sekunder senare vaknade jag upp på golvet, precis intill sängen. Resultat: fläskläpp och skrapsår. Missade bordskanten med en hårsmån. Lite taskigt att jag inte landade mjukt, befann mig millimeter från sängen men föll platt som en pannkaka rakt ner i golvet. Vilken miss.


Huvudvärken vägrar ge med sig och jag ska plugga hela dagen. Salstenta på fredag. Endast godis kan muntra upp mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0