Sunny Standup

Blir mysiga sommarkvällar nu när det är så varmt och skönt ute :) Igår samlades hela familjen på Spenatgatan för lite kubb och grillning, innan vi begav oss till Bollhusparken där vi tittade på Sunny Standup. Tack för en riktigt bra kväll!! :) När Glans körde igång med sina rövskämt där på slutet så skrattade jag så mycket att jag nästan trillade av stolen. Vilken kille! Och de andra var inte så tokiga de heller, jag skrattade non stop i 2 timmar, nästan konstigt att jag inte har träningsvärk i magen idag.



Özz Nûjen, Hasse Brontén, Ann Westin, Soran Ismail, Karin Adelsköld, Christopher Linnell och Johan Glans var komikerna som roade oss hela kvällen, kanondag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0