Femkamp

G på mattetentan, TJOHOOO!!! Ska aldrig mer lösa ekvationer.

Femkamp i Helsingborg igår och jag lyckades med bedriften att förlora i samtliga grenar. På laserdome fick jag resultatet "Hello, have you ever seen a gun?!" och tjuren satt jag bara kvar på i 5 sekunder. Men jag lyckades ju roa de andra i alla fall! Förutom de som var i mitt lag. Haha, stackarna. Nej men det var kul! Dansen i sumodräkterna var klockren och fruktdrinken efteråt var inte att leka med. Om ni av någon anledning skulle åka till Helsingborg någon gång - gå in på Pistachia! Stor caféliknande affär med massa godis, glass och fruktcoctails. Kände mig som en liten unge på julafton där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0