sjukt

inatt drömde jag att vi var på Agia Napa och jag satt vid poolen och skulle skriva vykort. har nog aldrig kommit ihåg en dröm såhär detaljerat. jag kommer nämligen ihåg vartenda ord jag skrev på vykortet till familjen Andersson. helt sjukt. det löd i alla fall såhär:

Imorse vaknade jag upp på en strand, fruktansvärt bakfull och visste inte var jag var. Alla mina pengar var borta och jag hade en fet blåtira runt ögat. Har hittat tillbaka till hotellet nu, men pengarna kommer nog aldrig bli återfunna. Riv inte av allt hår nu mamma, jag skämtar bara. Vi har det jättebra här nere! Vädret är underbart, poolen är underbar, maten är... inte fullt så underbar. Men man kan inte få allt.

Lite sommarlov hade inte varit helt fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0