tre brev

I förra veckan fick jag 3 söta brev. Ett från Julia, ett från Sara och ett från min kära kusin Jessica. Det var ju minst sagt underhållande att läsa. Sara var lite småporrig och Jessica skrev om lite släktminnen. Julia skrev en massa frågor i sitt brev, för att återuppleva gamla barndomsminnen, gissar jag på. Och jag kände att jag kommer nog få lite dåligt samvete om jag bara struntar i att svara på dom. Eller egentligen så vill jag nog bara vara lite dryg och svara på frågorna här, eftersom jag inte har något annat för mig just nu. Så jag kör hårt helt enkelt, hoppas du blir nöjd med svaren Julia ;)
1. Lakrits är mitt favorit-godis.
2. Jag har 2 syskon, det är nog inte så många. Det är lagom.
3. Ja, jag har slutat leka med dockor. Har du?
4. Jag är kär i Martin.
5. Jag mår bra idag.
6. Nej jag fick inget påskägg, jag fick pengar istället :)
7. Jag har varit och intervjuat en polis idag. Vad har du gjort?
8. Jag tycker att Stephanie är snällast i min klass.
9. Ja, jag tycker att ditt brevpapper är fint. Det luktar gott också.
10. Jag tror att blå är min favoritfärg. Är inte helt säker.
11. Ja, jag tycker att Sara och Jessica är snälla. (vågar inte skriva något annat här)
12. Jag vet inte om jag tycker om Svärdet i stenen, för jag har nog aldrig sett den filmen.

Där tog frågorna tyvärr slut. Och Sara, för att svara på din fråga - jag har på mig ett gult linne och ett par jeans, men jag ska ut i trädgården och sola lite nu. VIlket betyder betydligt färre klädesplagg. Joinar du eller? RAAAW!

Kommentarer
Postat av: Sara

Om jag joinar? jag är hos dig om tio sekunder :D

2007-04-24 @ 17:36:34
URL: http://aaua.blogg.se
Postat av: JWO

HAHAHAHAHAH fyfan va bra! :D:D ja det va själklart för att återuppleva barndomsminnen. tack för svaren snälla natti!

2007-04-28 @ 15:34:08
URL: http://juliante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0