sweet sunday

det har varit en riktigt härlig dag idag! i förmiddags följde jag med mamma och pappa ner till saltsjöbaden, där vi tog en lång strandpromenad. riktigt myisgt :) fick vårkänslor för första gången i år! men sen förstörde pappa min vår-glädje lite genom att berätta att det ska komma snö i veckan :S efter vår långa vandring kände vi att det skulle sitta fint med en belöning, så det blev ett paket kakor från ICA :)
sen har man varit ute och övningskört också idag, för första gången på 4 månader eller något? det gick som det gick. vi lever i alla fall. haha, nej men det gick faktiskt ganska bra :P trodde att jag hade glömt allt, men det är väl som att cykla. när man väl lärt sig hur man gör så glömmer man det aldrig. det sitter i ryggmärgen?
men vad som nästan är bäst med denna söndag är att jag satt vid frukostbordet i morse och tänkte "helvete också, jag pallar verkligen inte webdesign imorgon..." och sen kom jag på att visstfan det är ju lov! jag slipper inte bara webdesignen, utan allt annat skit också :D
och till råga på allt så ska vi äta köttbullar idag, ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter mysigt jue :D

2007-02-18 @ 16:20:27
URL: http://passionfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0