äta godis eller träna?

okej då. jag kan erkänna att det andra inlägget var något negativt. och jag kan tillägga att det hände jävligt många roliga saker på festen också.. eller efter festen.. minst sagt roliga saker! men i alla fall, idag har jag varit på stan med jessica. käkade på donkan och sen stack vi hem till sara som spelade gitarr igen.. det låter bättre och bättre sara :D om 25 minuter kommer mammas kollega och då ska de ha ett träningspass i en timme.. I VÅRT VARDAGSRUM! (för alla som inte vet så står den här datorn i.. just precis.. i vårt vardagsrum)... suck! jag ska nog titta på när de tränar, sitta bredvid och käka djungelvrål :) lite psykning får de väl tåla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0