sånt är livet

har känt mig lite nere idag, vet inte varför.. sen är jag så jävla sugen på allting också och det är sjukt svårt att motstå frestelserna.. det bor en tjock liten unge i mig som skriker efter kaksmet, chips, glass eller whatever.
helgen blir en besvikelse också.. skulle egentligen till malmö och spela laserdome med en massa kompisar som jag inte träffat på hur länge som helst.. och sen vidare till staffanstorp, käka pizza och snacka skit.. hade sett fram emot det som fan! men igår kom fram till att det inte blir av, för det var tydligen många som inte kunde :(
blir väl till att sitta hemma och glo på en film eller något istället.. låter ju jättespännande =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0