dusch

jag tror att jag är ganska klantig. jag stod i duschen nyss, fick syn på rakhyveln och tänkte att jag behöver ju faktiskt raka benen... så det gjorde jag. jag hann dock inte särskilt långt, för helt plötsligt sköts en våg av smärta genom fingret. fråga mig inte hur jag lyckades, men jag slant med rakhyveln och skar av en ganska rejäl bit av nageln och skinnet under den. okej, tänkte jag. bara ta det lugnt, andas, det är ingen fara. jag kände att jag blev yr som fan, så jag lutade mig mot väggen med handen högt upp längs väggen, och huvudet lutade jag neråt. så stod jag tills jag lyckades lugna ner mig. när jag tittade upp igen fick jag en smärre chock. blodet strömmade ner längs det vita kaklet och min syn försvann, det blev helt svart. jag lyckades sätta mig ner och då återkom synen igen :P så nu sitter jag här med ett väldigt lent ben, och ett ben som vi inte ska tala om.. jag får nog ge mig själv och rakhyveln en andra chans, för såhär kan jag inte ha det. fingret gör i alla fall inte så ont längre, för mamma har blåst på det ;) haha.. ser har jag knaprat lite ibumetin också. jag tror att det här är höjden av klantighet faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha Natti Natti... Det är inte första gången heller :D:D

2007-03-22 @ 21:04:18
URL: http://aaua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0