sommarkänslor!

fy fan vad jag älskar solen!
igår kände jag grilldoften för första gången i år. (får väl tacka sara för det, hon var den lyckliga som åt grillat) :)
sen stack jag och martin ner till småbåtshamnen och käkade glass, vilket var mysigt! har man inte gjort på länge..
att man kan bli så mkt gladare av fint väder?
känslan av att kunna gå ut utan jacka. bara det är helt sjukt underbart!
man blir så jävla glad över att slippa all snö och kyla. och ändå är det inte ens början av sommaren än, utan bara början av våren. jag har nog aldrig uppskattat våren så mkt som jag gör i år i alla fall :) snö är inget för mig. det var kul när man var liten och åkte pulka i flera timmar. men nu är det inte roligt med snö längre. varför blir vissa saker tråkigare och tråkigare ju äldre man blir?

yeye, kärlek åt sol. det är allt jag har att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0