fullt upp

torsdag: therese fyller 18 och det ska firas med kakor och kaffe... och alkohol! Min ekonomi är ju inte världens bästa för tillfället, så jag kanske skippar bar a bar. om vi inte kommer iväg tidigt och får gå in gratis. fan vad man är beroende av pengar!

fredag: ut och äta med familjen på bryggeriet.

lördag: jessica fyller 19 och peter fyller 25. mamma och pappa försvinner till kroatien. på kvällen står kalas på schemat, julias och saras 18årsfest :)

söndag: sova

resten av veckan: bråka med peter om vem som ska handla, laga mat, diska, tömma ciders bajslåda och så vidare... kommer bli en tuff vecka! mamma tyckte att jag skulle diska all disk och peter skulle laga all mat, eftersom jag är totalt värdelös på att laga mat. men sen kom jag på att jag inte vet hur man använder diskmaskinen heller, haha! fan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då är det kanske på tiden att du tar tillfället i akt och lär dig diskmaskinen! Hur ska du klara av att tvätta förresten? :)

2007-09-13 @ 17:09:45
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0