se upp

Mitt horoskop:
You will begin to notice a pattern in someone's behavior, and it will determine your future with them.

Detta låter ju inte bra. Men sen borde man kanske inte ta ett horoskop från facebook på fullaste allvar i heller? Fast jag kan inte undgå att bli lite orolig och eftertänksam ändå, haha. Fler som känner likadant angående horoskop? Får hoppas det i alla fall.

(Notera att jag har bloggat TRE gånger idag! Måste vara något slags rekord.. Ibland hinner det gå en månad mellan varje blogg, nu har det bara gått några timmar. Jag är lite stolt över mig själv just nu faktiskt. Sen kan man ju diskutera om bloggarna har varit intressanta... Eller så kan man konstatera direkt att de inte varit ett dugg intressanta, men att de i alla fall hållt mig sysselsatt några minuter, vilket uppskattas en sådan här dag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0